GALIMI PREKIŲ GRĄŽINIMO BŪDAI:

 

Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti atsisakymo teise, turėtų iš anksto susisiekti su brunka.lt (toliau vadinamos - „Pardavėju“) el. paštu: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.ir nurodyti grąžintinas prekes.
Pirkėjas turi užpildyti prekių grąžinimo formą ir pridėti ją prie grąžinamų prekių.
 
Prekės grąžinamos registruotu paštu, paštomatais: Omniva, LP Express, DPD.
Pirkėjas ant grąžinamų siuntų turi teisingai ir tinkamai nurodyti siuntėjo ir gavėjo adresus.
 
Grąžinant registruotu paštu:
Brigita Balčaitienė,
Vėjo g. 5, Klaipėda, LT-92346,
mob. 865038836
 
Grąžinant Omniva paštomatu: 
Klaipėdos Rimi, Pajūrio g. 5a, 99008 
Gavėjo duomenys:
Brigita Balčaitienė
Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
865038836
 
Grąžinant LP Express paštomatu: 
Klaipėda IKI Tauralaukis, Liepjos g. 238 
Gavėjo duomenys:
Brigita Balčaitienė
Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
865038836
 
Grąžinant DPD paštomatu: 
Pajūrio Rimi DPD paštomatas 258
Pajūrio g. 5a, 92347, Klaipėda, LT
Gavėjo duomenys:
Brigita Balčaitienė
Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
865038836
 
Кokybiškų prekių grąžinimas:
1. Jeigu įsigytos prekės nepateisina Jūsų lūkesčių, jas galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo jų pristatymo/atsiėmimo.

2. Visos grąžinamos prekės turi būti grąžinamos su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originalia, nesugadinta pakuote, jos negali būti naudotos. Klientui, grąžinančiam prekę, tenka kokybiškų prekių siuntimo išlaidos. Pinigai už prekes grąžinami per 10 darbo dienų nuo tos dienos, kai prekė pasiekia Pardavėją nurodytu adresu.

3. Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai nurodžius adresą arba kurie buvo prarasti nepasiekus pardavėjo.

Nekokybiškų prekių grąžinimo sąlygos:
1. Jei iš Pardavėjo įsigijote netinkamos kokybės prekę ir pardavėjas su Jumis neaptarė prekės trūkumų, Jūs turite teisę savo pasirinkimu reikalauti iš pardavėjo:
 - pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
 - atitinkamai sumažinti prekės kainą;
 - per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus arba atlyginti Jums prekės trūkumų pašalinimo išlaidas;
 - grąžinti sumokėtus pinigus ir vienašališkai nutraukti sutartį.

2. Norimas grąžinti prekes Jūs galite paštu Brigita Balčaitienė Vėjo g. 5, Klaipėda, LT-92346

3. Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus už netinkamos kokybės prekes, jeigu:
- prekės netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu;
- neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms.

4. Pinigai grąžinami pervedant juos į kliento asmeninę sąskaitą. Prašome su grąžinamomis prekėmis pateikti užpildytą prekių grąžinimo formą. Joje būtina nurodyti banko sąskaitos numerį, į kurią bus pervedami grąžinami pinigai.

5. Jei prekė gauta nekokybiška arba gautas ne tas produktas, kurį klientas užsakė, išsiuntus grąžinamą prekę, nedelsiant reikia informuoti el. paštu: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. apie patirtas pašto išlaidas, susijusias su prekės grąžinimu, atsiunčiant skenuotą arba nufotografuotą pašto kvitą el. paštu, kad pinigai būtų pervedami klientui kartu su suma, suskaičiuota už grąžintą prekę, per 10 darbo dienų.